Sunday, April 20, 2008

20/04/2008 12.10 a.m. 何谓'喜欢'?

'喜欢'到底是什么啊。。
我真的已经不知道'喜欢'的真正意义了。。
我刚刚和我之前喜欢过的人msn讲话了一下。。
(当然那时他根本不知道我喜欢他的。。暗恋罢了)
我说过是之前吧。。可是为什么有时跟他讲话时。。
会有一种很兴奋的感觉啊。。好像想要追求回他那样。。
我这种感觉是'喜欢'吗。。
我觉得好像不是哦。。
我够说上次我恨到半死的人。。我说我还喜欢他的。。
不同的只是我没有想过要追求他。。
我到底在我的心里种了多少'喜欢他人'的种子啊。。
我真的数不清。。
但是我在那么多喜欢过的人里。。
从来没有好像这样有那种想要得到他的感觉啊。。
第一个。。我是承认了我还是喜欢他。。但没有企图追他。。
第二个。。我并没有承认还喜欢他。。
只不过心里有那种兴奋的感觉。。有那种想要他的求欲。。
我这中并不能说是花心。。因为我根本没有跟他们拍拖什么的。。
更没有告白过。。
所以我很不明白其他人所谓的'喜欢'是什么啊。。
是像我这样想得到他人的。。
还是永恒的爱那种啊。。
我在friendster的bulletin board那边看过这个。。
17 signz YOU L0vE s0me0ne
IF YOU DO NOT REPOST THIS YOU
WILL HAVE RELATIONSHIP PROBLEMS FOR THE
NEXT 5 YEARS!!!***

SEVENTEEN:
You look at their profile constantly.

SIXTEEN:
When you're on the phone with them late
at night and they hang up, you still
miss them even when it was just two
minutes ago.

FIFTEEN:
You read their Texts and Ims Over and
over again.

FOURTEEN:
You walk really slow when you're with
them.

THIRTEEN:
You feel shy whenever they're around.

ELEVEN:
When you think about them, your heart
beats faster but slower at the same
time.

TEN:
You smile when you hear their voice.

NINE:
When you look at them, you can't see
the
other people around you, you just see
him/her.

EIGHT:
You start listening to slow songs while
thinking about them.

SEVEN:
They're all you think about.

SIX:
You get high just from their scent.

FIVE:
You realize you're always smiling when
you're looking at them.

FOUR:
You would do anything for them!

THREE:
While reading this, there was one
person
on your mind this whole time.

TWO:
You were so busy thinking about that
person, you didnt notice number twelve
was missing

ONE:
You just scrolled up to check & are now
silently laughing at yourself.

NOW MAKE A WISH. YOU KNOW YOU WANT
TO.......




Post this as : 17 signs u love someone
*And something good will happen to you
tomorrow .
*If you don't... you'll certainly
regret it
真的。。我喜欢一个人的时候。。
我真的有以上那些感觉。。但是我想知道那些是真的吗。。
如果是这样。。我每个喜欢过的人每个都是真的喜欢吗。。
那那些所谓的。。。
“世界上就只有一个是你最喜欢的”是假的吗。。
难道说我每个都是我最喜欢的吗。。
如果勉强要找个理由。。就是我每个之前都是真心喜欢的。。
这很有可能性。。因为我很渴望恋爱啊。。。
但是说到底。。我当然是一次只是喜欢一个人啊。。
我绝对不允许自己一次喜欢两个人或以上的。。
(可是好像有一次喜欢过两个人啊。。=.='')
我现在没有喜欢的人。。可是我却对我喜欢过的人。。有了那种兴奋的感觉。。
这是正常的吗。。
但是仔细回想一下。。
这个人好像是我之前一直鼓励他追另一个人的。。
因为那时我很例外。。我那时是'只要他幸福我就开心'的变态心情。。
所以我亲手把自己喜欢的人送走了。。
也给了我一个深刻的印象啊。。。
我对自己的感觉充满的犹疑。。
我不明白自己在想什么。。自己的感觉也不懂。。
我就连自己本身的存在是什么也不知道了。。
但是这是另一个话题了。。
我到最后也只能忍受着那种兴奋。。
我不能铁定说我喜欢他。。
因为我很清楚现在我没有喜欢的人。。

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...